2 dagen in india - Reisverslag uit New Delhi, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu 2 dagen in india - Reisverslag uit New Delhi, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu

2 dagen in india

Door: webmaster- Peter H. Walraven

Blijf op de hoogte en volg Peter H.

01 Mei 2009 | India, New Delhi

Lieve mede reizigers, even een kort maar snel berichtje via mijn iPhone en nu maar hopen dat dit werkt. Ik ben hier nog maar net twee dagen en al heel veel mee gemaakt en veel mensen gesproken. Omdat ik nog internet Cafe heb gezien schrijf ik alles in mijn notieblok die ik heb gekregen van mijn ex-collega joyce. Ik zal dit later uitwerken. Ik zit nu in het hotel Sai Renaissance kamer huur 900 inr / roepees en ik ga nu wat dieper de wijk in dus wat meer onder de lokale bevolking de kamer is daar 350 inr / roepees gezien het budget een verstandige keuze maar zeer zeker minder luxe. Morgen weer vroeg op om met mijn persoonlijke chauffeur Sumo naar wat heilige plaatsen te gaan. Het is nu 22:24 dus ga ik afsluiten. Oh ja, ik voel me al goed op mijn gemak tussen de indiers dus dat is erg prettig. Liefs aan iedereen!! Dikke knuffel / alingan gale milna uit bangalore

  • 02 Mei 2009 - 06:27

    Joan:

    Hee Lieve Peter,

    Fijn te lezen dat je goed aangekomen bent in Bangalore...EN dat je je al op je gemak voelt daar.

    Ben erg benieuwd naar de rest van je verhalen dus we keep intouch...

    Take care!

    Dikke knuffel van ons Edwin & Joan xx

  • 02 Mei 2009 - 07:22

    Miriam:

    Hai Peet,
    nou, dat werkt dus heel goed via je iPhone, lang leve de techniek :)
    Fijn dat het goed met je gaat!
    Knuffel, Miriam

  • 02 Mei 2009 - 20:41

    Maria:

    He Peter blij te horen dat je goed bent aangekomen .
    Fijn dat je je op je gemak voelt.
    Hoop dat je hele fijne ervaringen daar mag meemaken.
    Veel liefs en een dikke knuffel Maria.

  • 03 Mei 2009 - 11:42

    Sonjahuub :

    hallo peter hier een berigje van pa en ma hier gaat alles goed en bij jou ook veel liefs dikke zoen pa en ma

  • 03 Mei 2009 - 16:08

    Evelien:

    Hi Peter,

    Goed om te horen dat de reis goed verloopt. En less is more, dus die kamer voor 350 inr is vast helemaal ok! Hoe is de sfeer daar? Ben benieuwd. Knuf,
    Evelien

  • 03 Mei 2009 - 18:03

    Jennie:

    Hoi Peter,

    Hoe een iPhone werkt weet ik niet, maar dat het werkt blijkt maar weer. Geweldig.
    Leuk om te lezen hoe het je vergaat. Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent.

    Warme knuffel,
    Jennie

  • 03 Mei 2009 - 18:19

    Natasja:

    Hi lieverd, goed te lezen dat je het goed hebt! Geniet.... ik denk aan je, kus Natas

  • 03 Mei 2009 - 20:39

    Ben:

    Grappig dat ik je zo toch nog in de " gaten " kan houden. Geniet maar van je mooie reis, ik hoop wel dat je terugkomt, maar het zal me niets verbazen als er wat anders op je pad komt en dan zeg ik recht uit mijn hart dat jouw geluk voorop staat en dat ik dan ook gelukkig en gemeend blij bent voor jou.
    nog gefeliciflapstaart met je verjaardag. Een dikke knuffel terug.
    Ben

  • 04 Mei 2009 - 12:16

    Henriëtte:

    Hallo lieverd,
    Blij voor jou dat het voorspoedig gaat, ben benieuwd naar je ervaringen op de heilige plaatsen die je gaat bezoeken! zo kom ik nog 'ns ergens hihihi...
    een hele dikke knuffel, hou van jou, Henriëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Op weg naar de herinnering van mijn essentie!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

16 Mei 2009

16 mei 2009

15 Mei 2009

15 mei 2009
Peter H.

Mijn eerste foto uit india

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 5709

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: