20 mei 2009 - Goa - Reisverslag uit Goa, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu 20 mei 2009 - Goa - Reisverslag uit Goa, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu

20 mei 2009 - Goa

Door: webmaster- Peter H. Walraven

Blijf op de hoogte en volg Peter H.

20 Mei 2009 | India, Goa

He lieve avonturiers,

Het zijn misschien dan wel kleine berichtjes maar het is goed om te lezen dat het goed met jullie gaat. Nou, mijn hart zal er zijn hoor bij de ikisik want hier lopen de kinderen op straat of op het strand te bedelen. Ik heb inmiddels een script gekregen van de universiteit in Goa toevallig?? nou toeval bestaat niet dus moet het blijkbaar zo zijn. Het blijkt dat er organisaties achter zitten die deze kinderen gebruiken om zo aan een goed salaris te komen. Vandaag ging ik de confrontatie aan met een kind. Eerst zo vloeiend engels maar na de vraag waar het geld naar toe ging blijf hij bepaalde zinnen herhalen zoals see you tomorrow - you buy etc. De illusie is groot hier en ook hoe de mooie kant van het verhaal is natuurlijk dat ik mensen ontmoet die blijkbaar in het universum een vraag hebben gesteld genoeg blijk de synchronisiteit enorm perfect te zijn. Gisteren een leuk stel uit engeland ontmoet Hellen en Mark. Ook zij werken als pedagoog en kampen met de problemen dat zij met een energie de mensen beter bereiken dan vanuit de theoretische kant. Gisteren mocht ik (via het universum) vele dingen aanraken bij hem en dat was werkelijk prachtig. Ik zat toen in Anjuna beach bij Curllies onwijs coole plek met veel hippies die hier al jaren zitten. Mark was aangeslagen en emotioneel dit was prachtig om mee te maken want hij was speciaal naar india gekomen om een antwoord te krijgen van zijn problemen. Hij was namelijk naar india gekomen om juist dit met een nieuwe blik te bekijken. Nou, dat is dan mooi geluk. Ik kom hier heel veel lichtwerkers tegen die niet weten wat er aan de hand is. Ze voelen wel dat er iets is maar wat dat is nog niet duidelijk. Ik heb dus veel werk kunnen verrichten en mensen mogen raken vanuit het universum in hun hart. Ik begrijp sinds kort dat dit dus mijn missie was en is in India. Het is werkelijk geweldig en mooi hoeveel liefde ik hier ontvang van de mensen. Volwassenen en kinderen het maakt allemaal niet uit. Maar ik zie dat mensen geraakt worden tijdens de gesprekken het is werkelijk bizar. Zelfs in Putthapartie nam ik afscheid van twee jongens en vader en moeder. De moeder was in dikke tranen en ik heb dus er een moeder bij en een vader en vele broers en zussen (Lieve moeder en vader delen is een gave hahaha maar dat kunnen jullie wel want zo heb ik het moeten leren via jullie BEDANKT).

Nou, dit was dan een klein stukje van mijn vakantie voor nu dan.

Oh lieve Berry, geweldig kerel laat het licht daar gloeien het is overal in de wereld nodig. Geven en ontvangen en je goddelijke deel openstellen voor alles wat mag komen. Tot snel lieve vent.

Nou, lieve andere kanjers. Hoop jullie snel te zien dus Joan hang de vlag maar uit want ik ben weer snel terug. Wie weet ben ik dan ook wel weer snel vertrokken hahaahahah?? you never know!

Liefs en een dikke knuffel
Het licht!

  • 21 Mei 2009 - 16:37

    Pa Ma :

    hallo peter nog acht dagen en dan ben je al weer thuis fijn hoor dikke zoen pa ma

  • 25 Mei 2009 - 12:35

    Henriëtte:

    Hallo mooi licht!
    nog 3 nachtjes slapen....
    Goed om te lezen dat je synchroniciteit ervaart... dan zit je op de juiste stroom hè!
    Geniet nog even van de bijzondere ontmoetingen daar...
    dikke knuffel
    Henriëtte

  • 25 Mei 2009 - 17:43

    Evelien:

    Hi Peter,
    Goed om te lezen hoe het allemaal met je gaat. Lijkt me intrigerend zo'n reis alleen. Mooi om ondanks je problemen met je gsm toch van je te kunnen lezen. De ik is ik is geweldig geweest weer. Het was weer een mooie happening. Het is een cadeau aan de wereld, deze week. Hopelijk ben je er de volgende keer ook fysiek bij!
    Knuffie,
    Evelien

  • 25 Mei 2009 - 18:48

    Joan:

    Yeahhhh nog 3 nachtjes slapen...zal de vlag uithangen oke hihi

    Ben weer terug van de ikisik wauwwww, wat een geweldige ervaring,zal je helemaal bijpraten als je terug bent!

    Volgende keer ga je mee hoor fysiek dan he ;-))

    Heb een goede vlucht terug en tot snel

    kus en knuffel van ons
    Edje en Joan xxx

  • 27 Mei 2009 - 07:34

    Henriëtte:

    Hallo lief,
    wens je hele goeie vlucht terug! weet je 't nog van de energiebubbel?? in 't vliegtuig je losmaken van de energiebubbel (veld) van India en je daar al verbinden met veld van Nederland, helpt bij Jetlag!! dag lieverd
    tot snel!
    dikke knuffel
    Henriëtte

  • 01 Juni 2009 - 05:42

    Carola:

    Hi Peet,

    Als je dit leest ben je weer op NL bodem... ik hoop dat de "landing" in "onze" energie voorspoedig is verlopen! Mooi om te lezen wat je ervaringen daar zijn geweest, ondanks de slechte GSM verbinding en wat het met je heeft gedaan... Ik begrijp dat je missie nu ook echt is "geland" ???!!!

    Gister een hele inspirerende dag in Doorn beleefd met een aantal NLP-ers. Jammer dat je er niet bij was.. Wellicht de volgende keer?

    He, ik hoop je gauw weer ns een keer te zien/spreken buddy! CU, Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

Op weg naar de herinnering van mijn essentie!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

16 Mei 2009

16 mei 2009

15 Mei 2009

15 mei 2009
Peter H.

Mijn eerste foto uit india

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 5700

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: