16 mei 2009 - Reisverslag uit Goa, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu 16 mei 2009 - Reisverslag uit Goa, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu

16 mei 2009

Door: webmaster- Peter H. Walraven

Blijf op de hoogte en volg Peter H.

16 Mei 2009 | India, Goa

He lieve mensen,

Nou vandaag op het strand gezeten en lekker doorgebakken. Ik hoop binnenkort wat aanvulling te kunnen geven maar volgens mij mag het niet gebeuren. De aankomende tijd ga ik waarschijnlijk ook niets bezichtigen maar eens lekker nadenken over afgelopen weken en mijn aanwezigheid hier in india. Ik voel me lekker thuis maar voor het eerst vandaag ook een beetje alleen. Je kunt bar weinig delen als je alleen op reis bent. Hmmmm gaat mijn systeem dan ineens opzoek naar een aardige damen?? hahahaha you never know !! de mensen zijn hier aardig maar je moet blijven opletten voor je het weet zit je in een ander cirque en proberen ze je het geld uit je zak te kloppen. Tot nu toe gaat het mij goed af en heeft mijn intuitie veel door. Ik heb hierdoor zelfs een dubbele kamer een echte cottage voor maar 600 rps per nacht en dit was 1000 rps per nacht dus een winst pakker. Het leven in GOA heeft veel met EGO te maken dus was het voor mij even een schok om van egoloos in volledige ego situaties te stappen. Wel leuk om te zien wat mensen toch allemaal proberen uit te halen.

Nou lieve kanjers het gaat hier heel erg goed en ik denk aan jullie !! nog bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat jullie het drukker hebben dan ik.

Veel liefs en een dikke knuffel
Peter

  • 17 Mei 2009 - 11:51

    Pa Ma :

    lieve peter wij zijn blij dat je het naar je zin heb we missen jewel dikke zoen en een lik van peggy doei

  • 17 Mei 2009 - 13:43

    Huub:

    Hoi Ptere, gaat alles lekker daar. Is het misschien handig als je daar een prepay kaart koopt. Op het moment dat je weg gaat gooi je hem weg. Ik hoor snel van je. Misschien dat ik die rammelbak van je gaat gebruiken als je het goed vindt. Het word heir lekker weer.

    Many hugs,
    Huub, Sylvia, Samantha, Daisy, Pa en Ma (en Peggy, Snowy en de vogels en de visjes en...........)

  • 17 Mei 2009 - 19:48

    Maria:

    He Peetje blij te lezen dat je het naar je zin hebt.Wel een beetje balen van je telefoon maar we hebben alles geprobeert hier en ze willen niks regelen met derde ,niet zo netjes van T mobile vindt je niet.
    Nou ik hoop dat je nog veel leuke dagen mag hebben en we zien je thuiskomst tegemoet missen je allemaal.
    gr Maria Patricia Shirey en Jeffrey.
    veel knuffels vanuit warme harten.

  • 18 Mei 2009 - 14:08

    Henriëtte:

    Hallo lief, tijd vliegt hier echt voorbij.... Heerlijk om te horen dat het je goed gaat, mooie foto's enne.. je bent natuurlijk niet echt alleen hè, je hoeft maar in te pluggen op 't veld.....
    Hoop dat je niet teveel gaat nadenken.... ;)

    Hele dikke knuffel, jeetje nog maar 11 dagen........
    XXX Henriëtte

  • 18 Mei 2009 - 15:08

    Elf:

    Hey Peter,

    Fijn dat je het naar je zin hebt!

    Over 2 dagen begint de Ikisik. Jammer dat je er niet fysiek bij kan zijn :-)

    Enjoy!! Veel liefde, licht en geluk
    Elf

  • 18 Mei 2009 - 22:03

    Berry:

    Pik.... wat geweldig.. :-)

    Ik geniet weer van je mooie verhalen en avonturen! Ga zelf ook even mediteren in het buitenland.. ;-) Je weet wel.. die dame die we op het strand hebben ontmoet afgelopen zomer. Paula Liebe heet ze en woon in Cancun Mexico...

    Jep.. hoezo je intuïtie op de proef stellen door nu naar Mexico te gaan... hahaha! Nee hoor... heb contact met paula gehad en zij geeft ook aan dat het een grote hoax is dat hele griep gedoe.... Enfin.. we zullen wel zien! Merk dat ik erg luchtig doe over dat verhaal....

    Voor nu lekker genieten nog even en ik hoop je begin juni weer gezond en wel live te spreken in Nederland!

    Hele dikke knufff

    X

    Liefs
    Ber

  • 20 Mei 2009 - 06:43

    Joan:

    He Lieffie,

    Heerlijk al die verhalen en avonturen mooi:-)

    Time fly's over 9 dagen ben je weer live in Nederland hahaha kunnen we weer knuffelen yeahh

    Vandaag begint het "ikisik" feestje! jammer fysiek ben je er niet bij, Maar wel in mijn gedachten...

    Geniet daar nog even en tot heel snel.

    Liefs en huggies,
    Joan x en ook van Edje :-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

Op weg naar de herinnering van mijn essentie!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

16 Mei 2009

16 mei 2009

15 Mei 2009

15 mei 2009
Peter H.

Mijn eerste foto uit india

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 5700

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: