Welkom! in mijn wereld - Reisverslag uit , van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu Welkom! in mijn wereld - Reisverslag uit , van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu

Welkom! in mijn wereld

Door: webmaster- Peter H. Walraven

Blijf op de hoogte en volg Peter H.

25 April 2009 | ,

Welkom op Peterhwalravenindia.waarbenjij.nu,

Lieve zielen,

Welkom op mijn weblog !

Ik weet niet of ik wel tijd zal hebben om dit bij te gaan houden maar de intentie is wel gezet, dus wie weet gaat het dan wel gebeuren?

Mijn reis is wat het is en het zal mij brengen wat ik ooit voor mijzelf wilde ervaren.

Ik ben gelukkig bewust dat het zo is dus sta ik stil en zie dat de omgeving in beweging is.

Met dank alvast aan mijn goeie vriend Marco Z. die mij hierop wees om deze weblog aan te maken zodat men mij alsnog zou kunnen volgen.

In het dagelijkse leven is dat vaak al een probleem hahhahahaha dus proberen we het op afstand.

Mijn weg is dat wat nodig is om te ontwaken.

Ik ben die ik ben !

Dikke knuffel en liefs vanuit een open hart!
Peter

  • 25 April 2009 - 15:21

    Melanie:

    Hee lieverd,

    een hele fijne tijd! Het gaat je zoveel brengen....!!!! Ik ben ook klaar voor mijn reis :-)))

    Keep in touch
    knuf xxx, ook van Jauko

  • 25 April 2009 - 16:43

    Marco,Patricia,Dylan:

    Peter, een goede reis en een hele fijne vakantie toegewenst en heel veel knuffelplezier!;-)

    Om namah shivaya

  • 26 April 2009 - 19:41

    Carola :

    Hi lieve buddy,

    Goede reis en ik hoop dat deze reis je dat gaat brengen wat je je had bedacht en nog véél meer....

    knuf, Carola

  • 26 April 2009 - 20:01

    Patricia Vd Hoek:

    Lieve Peter,

    Geniet vanuit je hart van ieder moment !!! (overbodig om je dit te zeggen, maar ik wil het nog maar eens benadrukken ;-))

    dikke knuffel,
    Patricia

  • 29 April 2009 - 09:52

    Evelien:

    Hi Peter,

    Ik wens je een heel goede reis toe naar India. Leuk om je weblog te kunnen bezoeken want ik ben zeer benieuwd naar je indrukken.
    Zal onze gesprekken en het lachen met jou missen op de ik is ik!
    Much of pleasure!
    Kus,
    Evelien

  • 29 April 2009 - 11:03

    Lucy:

    Hoi Peter
    heel veel plezier op je reis
    ik ga je zeker volgen
    lieve groet
    uit amersfoort
    lucy

  • 29 April 2009 - 12:21

    Thom:

    Hey fijne vent,

    Ik hoop dat je reis multidimensionaal is en dat Peter mag ervaren wat hij nodig heeft.
    Ik verheug me alvast op je terugkomst, dat we lekker kunnen bomen over wat is. Take care & enjoy. Dikke knuf,
    Thom.

  • 29 April 2009 - 17:16

    Huub W.:

    Hoi broer Peter, ik hoop dat waar je je zelf heen beweeg goed zal uitpakken. Veel ontdekkings plezier en we houden van je. Many hugs, Sylvia Samantha Daisy en Huub.

  • 29 April 2009 - 21:11

    Jolanda:

    Hay Peter,

    Goede ervaringsreis met veel genieten!

    IkisIK-hug,
    Jolanda

  • 30 April 2009 - 09:23

    Sepp:

    Hoi Peter,

    Heb een geweldige tijd in India. Geniet :-)
    Veel licht, liefde en inspiratie gewenst !!!

    Hartegroet,

    Sepp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Op weg naar de herinnering van mijn essentie!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

16 Mei 2009

16 mei 2009

15 Mei 2009

15 mei 2009
Peter H.

Mijn eerste foto uit india

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 5706

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: