12 mei 2009 - Reisverslag uit New Delhi, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu 12 mei 2009 - Reisverslag uit New Delhi, India van Peter H. Walraven - WaarBenJij.nu

12 mei 2009

Door: webmaster- Peter H. Walraven

Blijf op de hoogte en volg Peter H.

12 Mei 2009 | India, New Delhi

He lieve mensen,

Op dit moment zit ik in een internet cafe en ben weer tekst kwijt geraakt. (ik heb wat extra neergezet bij de tekst een terugblik) Ik drukte op de knop bewaren en ik kijk om naar de jongen in de winkel op dat moment word ik uitgelogd dus ben ik weer tekst kwijt gvd en nog veel meer maar weer een test om rustig te blijven. Ik hoop dat jullie net zo geduldig zijn. Ik ga de aankomende dagen echt mijn best doen om nog meer te typen. Sorry sorry, voor de rest het gaat goed. Ik ben nog drie dagen hier in putthaparti. Ik heb het druk en heb al veel vrienden ook bedelaars willen maar niet loslaten.

Nou, ik probeer vanavond of vanmiddag weer tijd te besteden aan mijn verhaal. Ook het uploaden lukt niet dus ik vraag mij af wat het universum nu van mij wil??

Voor de rest gaat het heel goed met mij.

Veel liefs en Juana ik hoop dat de verhalen nu sneller komen. Ik hou wel redelijk mijn dagboek bij.

Aan iedereen veel liefs.
Dikke knuffel
Peter

Ik heb vanavond 10 foto's geupload meer kan blijkbaar niet. Ik moet dan een foto album kopen. Ik zal af en toe wat foto's erbij plaatsen.

  • 12 Mei 2009 - 10:47

    Pa Ma :

    lieve peter wij zijn blij dat we weer wat van je horen dikke zoen tot horens doei pa ma

  • 12 Mei 2009 - 18:57

    Carola:

    Hi Peet, je ziet r goed uit.. ben benieuwd naar de mooie ervaringen die je inmiddels hebt meegemaakt en het vervolg van je reis!

    Enne... is t een tempel die je hebt gefotografeerd (DSC04743)??

    knuf, Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Op weg naar de herinnering van mijn essentie!

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

20 Mei 2009

20 mei 2009 - Goa

16 Mei 2009

16 mei 2009

15 Mei 2009

15 mei 2009
Peter H.

Mijn eerste foto uit india

Actief sinds 25 April 2009
Verslag gelezen: 29
Totaal aantal bezoekers 5706

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: